- Sklep
- Formularz zgłoszenia reklamacji
Formularz zgłoszenia reklamacji
Wadliwy towar lub niezgodny z umową
Podczas odbioru sprawdź stan przesyłki w obecności spedytora firmy kurierskiej. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki poproś spedytora o sporządzenie pisemnego protokołu uszkodzenia/rozbieżności zawartości przesyłki i skontaktuj się z nami .
Jeżeli chcesz zgłosić reklamację zakupionego produktu wypełnij poniżej dostępny formularz reklamacji i prześlij wraz z reklamowanym produktem na adres sklepu:
STATOR Piotr Wojtasik
ul.Gliwicka 211
44-207 Rybnik
Skontaktuj się z nami drogą telefoniczną +48 32 307 23 43 lub mailowo: elektrostator@gmail.com
Skan protokołu i formularz reklamacji prześlij na adres mailowy: elektrostator@gmail.com
Załącznik nr 1: Formularz zgłoszenia reklamacji:
Poniżej znajduje się wzór formularza reklamacyjnego od umowy, z którego Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany może, ale nie musi skorzystać:
DRUK REKLAMACJI
Prosimy o dokładne wypełnienie formularza reklamacji.
....................., dnia............. 20….. r.
(miejscowość oraz data)
1. Dane Klienta (wypełnia Klient)
Imię i nazwisko………………………………………………………………………………….....……
Adres: ………………………………………………………………………………………...…………
(Kod pocztowy, miasto, ulica, numer domu, nr mieszkania)
Login z Allegro …………………………………………………………...…………
(tylko w przypadku zakupu na Allegro )
Telefon ……………………………….....
E-mail …………………………………………………......
Numer konta bankowego …………………………………………………………………………......
(wykorzystane w przypadku zwrotu pieniędzy za wadliwy Produkt)
2. Informacje o przedmiocie reklamacji (wypełnia Klient)
Produkt …………………………………………………………………………
Data zakupu ……………………..…….……………………………………….
Numer paragonu lub faktury Vat ……………………………………………..
Opis wady/ przyczyna reklamacji ........................................................................................................................................................................................................................................................................ ........................................................................................................................................................................................................................................................................
3. Żądanie reklamującego (wypełnia Klient)
[ ] nieodpłatna naprawa
[ ] wymiana na nowy
[ ] zwrot zapłaconej ceny
[ ] obniżenie zapłaconej ceny
...................................................................................................
(Miejscowość, data wypełnienia reklamacji oraz czytelny podpis Klienta)
4. Warunki składania i uznania reklamacji Klienta:
a) Reklamacja obejmuje wyłącznie wady powstałe z przyczyn tkwiących w zakupionym Produkcie, pod warunkiem przestrzegania przez klienta prawidłowych zasad użytkowania Produktu.
b) Sprzedający zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni roboczych od dnia otrzymania reklamacji.
5. Adnotacje Sprzedawcy – decyzja dotycząca reklamacji:
Data otrzymania reklamacji ………………………………
Pieczątka i podpis Sprzedawcy: .........................
Data rozpatrzenia reklamacji:……………………………………
Reklamacja została uznana/nie uznana z następujących powodów: ........................................................................................................................................................................................................................................................................
6. Adres odesłania reklamacji :
Stator Piotr Wojtasik
ul. Gliwicka 211
44-207 Rybnik