99,8% kupujących poleca tego sprzedawcę

Polecam9408Nie polecam16

Zgodność z opisem
5
Koszt wysyłki
5
Obsługa kupującego
5

Centrum Pomocy

W czym możemy ci pomóc? Infolinia 32 307 23 43 czynna od 9.00 do 16 .00

 

 

     

 

 


 

Najczęściej zadawane pytania:

 

1. Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

  • Status realizacji zamówienia można sprawdzić logując się na swoje konto – Zaloguj się
  • W przypadku zakupów bez rejestracji link do śledzenia zamówienia wysyłamy drogą mailową.
  • O każdym etapie informujemy również drogą mailową - z dołączonym linkiem do podglądu statusu zamówienia

 

2. Gdzie znajdę fakturę?

Dowód zakupu ( paragon lub fakturę VAT ) wysyłamy w formie elektronicznej na podany w procesie zamawiania adres e-mailowy  .  E-maila z linkiem do pobrania dokumentu w formacie pdf wysyłamy po nadaniu przesyłki.

 

3. Czy wybrany towar jest dostępny?

Szczegółowa informacja widoczna jest na karcie wybranego produktu w polu Dostępność.

 

4. Jak zgłosić wadliwy produkt do reklamacji? 

Reklamację najlepiej złożyć przesyłając nam formularz zgłoszenia reklamacji, np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: elektrostator@gmail.com lub drogą pocztową. W związku z wadą możesz żądać: wymiany rzeczy na wolną od wad, usunięcia wady, lub złożyć oświadczenie o: obniżeniu ceny, odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Wadliwy towar należy wysłać na adres: ul. Gliwicka 211, 44-207 Rybnik

 

5. W jaki sposób mogę zwrócić towar?

Chęć zwrotu najlepiej złożyć przesyłając nam formularz zwrotu, np. poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres: elektrostator@gmail.com lub drogą pocztową.

Produkt zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Gliwicka 211, 44-207 Rybnik.

Jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy. Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

 

6. Jak mogę sprawdzić status mojego zgłoszenia reklamacyjnego lub zwrotu?

Rozpatrzenie Twojej  lub chęci odstąpienia od umowy nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas formularza zgłoszenia reklamacyjnego.

 


 

Jeżeli nie udało Nam się rozwiązać twoich wątpliwości skontaktuj się z nami !  

 Infolinia 32 307 23 43 czynna od 9.00 do 16.00

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
;
Sklep internetowy Shoper Premium