99,8% kupujących poleca tego sprzedawcę

Polecam9408Nie polecam16

Zgodność z opisem
5
Koszt wysyłki
5
Obsługa kupującego
5

Formularz Zgłoszenia Reklamacji

Poniżej znajduje się wzór formularza reklamacyjnego od umowy, z którego Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany może, ale nie musi skorzystać:



FORMULARZ ZGŁOSZENIA REKLAMACJI
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci reklamacji produktu)

Stator Piotr Wojtasik
ul. Gliwicka 211, 44-207 Rybnik
adres e-mail: elektrostator@gmail.com

- Ja/My(*) ..................................................................... niniejszym informuję/informujemy(*) o mojej/naszej reklamacji produktów.

- Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

..............................................................................................................................................................................

- Imię i nazwisko Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych):

..............................................................................................................................................................................

- Adres Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych):

..............................................................................................................................................................................

..............................................................................................................................................................................

-Nazwa lub kod produktu/produktów zgłoszonych do reklamacji:

..............................................................................................................................................................................

..............................................................................................................................................................................

..............................................................................................................................................................................

- Opis wady lub przyczyna informacji

..............................................................................................................................................................................

..............................................................................................................................................................................

..............................................................................................................................................................................

- Żądanie reklamującego:

[ ] nieodpłatna naprawa

[ ] wymiana na nowy

[ ] zwrot zapłaconej ceny

[ ] obniżenie zapłaconej ceny

 

 

.............................................................................................
Podpis Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych)
(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

Data ............................................

(*) Niepotrzebne skreślić.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
;
Sklep internetowy Shoper Premium