99,8% kupujących poleca tego sprzedawcę

Polecam9401Nie polecam21

Zgodność z opisem
5
Koszt wysyłki
5
Obsługa kupującego
5

Formularz Zgłoszenia Reklamacji

Wadliwy towar lub niezgodny z umową

Podczas odbioru sprawdź stan przesyłki w obecności spedytora firmy kurierskiej. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki poproś spedytora o sporządzenie pisemnego protokołu uszkodzenia/rozbieżności zawartości przesyłki i skontaktuj się z nami .

Jeżeli chcesz zgłosić reklamację zakupionego produktu wypełnij poniżej dostępny formularz reklamacji i prześlij wraz z reklamowanym produktem na adres sklepu:

STATOR Piotr Wojtasik
ul.Gliwicka 211
44-207  Rybnik

Skontaktuj się z nami drogą telefoniczną +48 32 307 23 43 lub mailowo: elektrostator@gmail.com

Skan protokołu i formularz reklamacji prześlij na adres mailowy: elektrostator@gmail.com

Załącznik nr 1: Formularz zgłoszenia reklamacji:   

 


 

Poniżej znajduje się wzór formularza reklamacyjnego od umowy, z którego Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany może, ale nie musi skorzystać:



DRUK REKLAMACJI

Prosimy o dokładne wypełnienie formularza reklamacji.

 

 ....................., dnia............. 20….. r.
(miejscowość oraz data)

1. Dane Klienta (wypełnia Klient)

Imię i nazwisko………………………………………………………………………………….....……
Adres: ………………………………………………………………………………………...…………
(Kod pocztowy, miasto, ulica, numer domu, nr mieszkania)
Login z Allegro …………………………………………………………...…………
(tylko w przypadku zakupu na Allegro )
Telefon ……………………………….....
E-mail …………………………………………………......
Numer konta bankowego …………………………………………………………………………......
(wykorzystane w przypadku zwrotu pieniędzy za wadliwy Produkt)

 

2. Informacje o przedmiocie reklamacji (wypełnia Klient)

Produkt …………………………………………………………………………
Data zakupu ……………………..…….……………………………………….
Numer paragonu lub faktury Vat ……………………………………………..
Opis wady/ przyczyna reklamacji ........................................................................................................................................................................................................................................................................ ........................................................................................................................................................................................................................................................................

 

3. Żądanie reklamującego (wypełnia Klient)

[ ] nieodpłatna naprawa
[ ] wymiana na nowy
[ ] zwrot zapłaconej ceny
[ ] obniżenie zapłaconej ceny

 

...................................................................................................
(Miejscowość, data wypełnienia reklamacji oraz czytelny podpis Klienta)

 

4. Warunki składania i uznania reklamacji Klienta:

a) Reklamacja obejmuje wyłącznie wady powstałe z przyczyn tkwiących w zakupionym Produkcie, pod warunkiem przestrzegania przez klienta prawidłowych zasad użytkowania Produktu.
b) Sprzedający zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni roboczych od dnia otrzymania reklamacji.

 

5. Adnotacje Sprzedawcy – decyzja dotycząca reklamacji:

Data otrzymania reklamacji ………………………………
Pieczątka i podpis Sprzedawcy: .........................
Data rozpatrzenia reklamacji:……………………………………
Reklamacja została uznana/nie uznana z następujących powodów: ........................................................................................................................................................................................................................................................................

 

6. Adres odesłania reklamacji :

Stator Piotr Wojtasik
ul. Gliwicka 211
44-207 Rybnik

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
;
Sklep internetowy Shoper Premium