Najczęściej zadawane pytania:
1. Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?
- Status realizacji zamówienia można sprawdzić logując się na swoje konto – Zaloguj się
- W przypadku zakupów bez rejestracji link do śledzenia zamówienia wysyłamy drogą mailową.
- O każdym etapie informujemy również drogą mailową - z dołączonym linkiem do podglądu statusu zamówienia
2. Gdzie znajdę fakturę?
Dowód zakupu ( paragon lub fakturę VAT ) wysyłamy w formie elektronicznej na podany w procesie zamawiania adres e-mailowy.
E-maila z linkiem do pobrania dokumentu w formacie pdf wysyłamy po nadaniu przesyłki.
3. Czy wybrany towar jest dostępny?
Szczegółowa informacja widoczna jest na karcie wybranego produktu w polu Dostępność.
4. Jak zgłosić wadliwy produkt do reklamacji?
Reklamację najlepiej złożyć przesyłając nam formularz zgłoszenia reklamacji, np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: elektrostator@gmail.com lub drogą pocztową. W związku z wadą możesz żądać: wymiany rzeczy na wolną od wad, usunięcia wady, lub złożyć oświadczenie o: obniżeniu ceny, odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
Wadliwy towar należy wysłać na adres: ul. Gliwicka 211, 44-207 Rybnik
5. W jaki sposób mogę zwrócić towar?
Chęć zwrotu najlepiej złożyć przesyłając nam formularz zwrotu, np. poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres: elektrostator@gmail.com lub drogą pocztową.
Produkt zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Gliwicka 211, 44-207 Rybnik.
Produkt odeślij nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy. Od umowy możesz odstąpić w terminie 30 dni .
6. Jak mogę sprawdzić status mojego zgłoszenia reklamacyjnego lub zwrotu?
Rozpatrzenie Twojej lub chęci odstąpienia od umowy nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas formularza zgłoszenia reklamacyjnego.
Jeżeli nie udało Nam się rozwiązać twoich wątpliwości skontaktuj się z nami !
Infolinia 32 307 23 43 czynna od 10.00 do 17.00